Coffee

Dagen har gått förbi i ett enda naffs, så fort. Nu sitter jag i soffan och väntar på mina töser som ska komma förbi på en kopp kaffe, snart hoppas jag? :) Well, det kommer bli trevligt.

Senare ikväll ska jag kolla på Paradise hotell, det är så patetiskt att det faktiskt blir roligt att kolla på. Människor som skämmer ut sig så i tv, det är skoj.

Det blir förmodligen läggdags väldigt tidigt ikväll också, för jag är super trött. Satt och flamsa hemma hos mamma förut, för jag var så övertrött. Vet inte riktigt varför, men antar att det är för alla tankar som yrar runt i huvudet på mig! Fast det löser sig :)



Bjuder på en bild från den lyckligaste dagen i mitt liv :)

Jag bara ler varje gång jag tittar på alla bilder från studenten, vill tillbaka till den dagen igen! Så underbart och så fruktansvärt bekymmersfritt, det var bara livets glada dagar liksom! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0