Vi vann!

Jag kan börja med och säga att jag hade en TOPPEN kväll igår, tack till alla som gjorde den bra! Har nog aldrig haft så kul med klassen som igår, ni är underbara. Hur som helst, det började med drickande hemma hos Rebecka, därefter skolan för middag och prisutdelning för bästa projekt. Gissa vilka som vann då? JO VI :D Så glad blev jag. Det bjöds på en jätte god 3-rätters och efter det drog vi hem till Rebecka igen för mer drickande innan det var dags för Lipz. Jag är ingen krogen-människa och kommer förmodligen aldrig bli det heller, men skoj hade jag iaf. Babe kom och hämtade mig halv två inatt, förstår inte hur han orka, men tack love.

Innan allt detta var jag ju som sagt på Malin's student också, riktigt fin var hon och återigen Grattis vännen.

Då kommer vi till dagen idag, jag har legat ute och försökt steeeka :) Så himla underbart! Lite färg har jag allt fått, känns bra nu inför studenten. Längtar som en toooook! Fast det är bara en vecka kvar nu, det kommer gå mega fort. På måndag fyller jag år också, trevligt värre :D Ännu ett år har passerat!

Ikväll blir det att åka hem till babe's pappa och hälsa på, käka lite mat osv, trevligt.

Later!

- Detta kommer bli spännande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0