Vårdcentralen

Ojoj, jag är trött som en gnu! Fast det är ju inget ovanligt direkt. Borde börja äta ordentligt och sova normalt, det kanske skulle underlätta en hel del. Anyway, var på vårdcentralen med foten i morse, suck säger jag. Från halv åtta till tio fick jag vara där, hur segt som helst. Blev skickad från den ena till den andra, av och på med både plåster och skor, haha. Nu har jag fått penicillin iaf och ska käka det på obestämd tid, dessutom har jag fått med mig grejer hem som jag kan lägga om såret med, så nu kan jag leka sjuksyster! Köpte dessutom en salva som tydligen skulle vara bra att ha runt omkring såret så att det inte blir så irriterat osv.

Nu kan ni ju lista ut att jag inte har gjort så mycket mer än det ännu, druckit en kopp kaffe har jag iofs hunnit med. Blev ju ingen skola idag, hade en lektion och den började halv tio, så det gick ju inte. Måste däremot plugga massor hemma idag ändå så det är ju ingen skada skedd. Har faktiskt vart riktigt duktig med allt som har med skola att göra på sista tiden och jag är stolt över mig själv. Skulle haft denna självdiciplin redan från början så hade allt gått lättare.

Nu funderar jag på att lägga mig under en filt, dricka kaffe och kolla på tv en stund, detta vädret motiverar inte så bra. Later!

- Det regnar idag och jag tackar dig för det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0