Tro fan inte att du vet något

Det var ett tag sedan nu och jag kan säga att detta beror på all stress kring skolan osv.

Lite update då kanske! Det händer väl egentligen inte speciellt mycket.
All fokus ligger just nu på att klara alla prov och inlämningar som är nu innan studenten! Det är hårt och jobbigt, det tar på krafterna men jag ska verkligen klara detta. Detta slit varar i 1 månad och det ska jag väl klara?

Sedan har vi foten, den blir inget bättre, snarare sämre och den ömmar hela tiden. Dessutom har jag nu åkt på en såkallad "sår-infektion" som gör att jag nu måste äta antibiotika. Foten skulle vara läkt för 2 veckor sedan och som nuläget är kan jag knappt ha på mig skor. Får gå runt i crocks hela dagarna och till och med det gör ont!

Dessutom har det vart väldigt mycket att tänka på runt omkring och jag kan inte säga annat än att jag just nu är fruktansvärt trött på allt, men börjar ta mig uppåt igen! Tack vare mina underbara (men få) vänner! Så länge de är äkta så räcker det med dom jag har! Dom finns iaf här.


- Tro inte att du vet något

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0