Tiden räcker inte till

Nu har jag precis målat mina naglar, IGEN.  Tycker det är kul att variera sig med färger osv, dessutom så är det en rätt kul sysselsättning när det väl blir bra, det är inte ofta men ibland funkar det.

Samtidigt som jag sitter och väntar på att färgen ska torka blädrade jag igenom min almenacka och ser att det endast är lite mer än 2 veckor kvar till studenten, samtidigt som jag ser hur follproppat det är med grejer som ska göras, HJÄLP! Jag börjar få panik och inser att det kommer bli väldigt stressigt, samtidigt som knappt orkar mer nu. Måste hitta lite energi någonstans nu, hum.

Det är tur att jag har så fina vänner vid min sida, utan dom hade jag aldrig klarat mig. Det finns inga ord i världen för hur mycket jag uppskattar hur de stöttat mig i denna perioden. De har säkert hört det tusen gånger nu, men det tåls att upprepas då det är dom som verkligen får mig på fötter och att orka fortsätta kämpa. Speciellt tack till Sandra, min bror och finastekillen som alltid finns där. Ni lyser upp mina dagar & ni vet precis när det behövs! Så tack <3

Nu har jag druckit 3 koppar med kaffe och det finns inget bättre, haha. Nu ska jag sätta mig och plugga! Buhu, lite sympati tack :D haha. Later!

- Jag är besviken & jag tror du förstår det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0