Solen säger hej idag

God morgon :) Jag är uppe hyfsat tidigt och bra är väl det. Har en del att stå i idag och det är nog bara att försöka sätta igång så fort jag samlat krafter. Ska plugga till tusen och försöka få mina inlämningar klara! Jag ska även plugga till ett prov som jag har imorgon. Anledningen till att jag är hemma är för att det är frikuftsdag i skolan idag och jag kan inte gå runt i skogen en hel dag med min fot, så valde att stanna hemma och plugga.

Det är underbart väder ute också, helt fantastiskt. Man blir så glad av det och jag tänkte försöka ta ut alla grejer och sätta mig i solen och göra det. Men nu ska jag sätta på en kopp kaffe och därefter laga mat till dieten.

Later!
- Kom ihåg det fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0