Mitt huvud är kaos

Nu har jag precis pratat med mormor och morfar om allt kring studenten, det är så sjukt mycket att tänka på, man blir alldeles snurrig i skallen ju. Nu är det mesta fixat iaf, maten är bestämd, jag har alla mina grejer osv, skönt.

Det enda som är kvar nu är:

- BH som är bra till mina klänningar
- Fixa naglar dagarna innan
- Klippa mig, har tid den 25/5
- Köpa ngn tröja/jacka att ha om det blir kallt

Det är nog bara det som är kvar tror jag, som sagt, allt blir så snurrigt att jag inte riktigt kommer ihåg allt, men det kommer lite pö om pö, så det löser sig. I'm happy :)

Nu ska morfar köra mig ner till Edet så att jag kan hämta ut mitt paket från nelly.se som jag beställt. NICE :D


Later!

- Du är min stjärna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0