Måndagar suger

Jag tycker verkligen inte om måndagar, usch.

Har iaf vart i skolan idag, hade praktiskt + muntligt prov för min lärare i servering c, det kom från ingenstans eftersom jag trodde vi skulle lägga upp en tid som passade båda, så man på något sätt skulle kunna förbereda sig lite, men icke. Pang boom och så skulle vi köra, kan säga att det gick sådär, han var inte riktigt nöjd (säg när han blir det) så vi ska lägga in en lektion till på tisdag, wish me luck.

Dagens planer är inte många, ska plugga sönder! Har mycket denna veckan, trots att det är en kort vecka. Just nu känns det inte som att jag orkar kämpa mer, det tar faktiskt emot.

Plikterna kallar, later!

P.S GRATTIS stickan a.k.a lillen :) Haha! Hoppas du får en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0