"Ledig"

Ögonen är uppslagna, de har dom iofs vart ett bra tag nu. Vaknade runt nio och kunde inte somna om, det är så typsikt. Har iaf legat i sängen och dratt mig, kollat film och druckit vatten! Nu har jag precis satt på en kopp kaffe, underbart.

Idag skulle jag vart med klassen nere på mässan i Göteborg, det är någon sån där mat-mässa, men jag kände att det inte är något för mig och sket därför i att åka med. Kommer inte få något studiebidrag innan vi slutar iaf, så kan lika gärna bara gå när det är ett måste. Har så mycket som ska göras i skolan nu så jag stannar hemma och pluggar, får mer gjort då, kanske iaf? :O Haha.

Gårdagen då, lilla Patrick blev 16 år så vi åkte dit en sväng och sa grattis och sådär. Jag snackade lite med min kära vän Sandra och käkade lite kina mat gjorde vi också, gottit. Innan det så pluggade faktiskt jag och jag är nästan klar med det stora arbetet i drycker + gastronomi som ska vara inne i morgon, har bara lite kvar som jag tänkte göra idag :)

Later!

- Utan er finns jag inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0