Kläderna

Nelly.se är ganska bra ändå! Tråkigt med storleken på ett par skor, hur SMÅ som helst. Beställde 38 och får ett par skor som ser ut att vara 35:or eller något, haha. Men jag skickar tillbaka dom och får hem ett par i min storlek istället, låter bättre så va? Well, resten av grejerna är jag ganska nöjd med, eller ah, inte bara ganska utan nöjd. Ett par sandaler, ett par pöösiga trekvarts byxor med mudd och en rosa-aktig oversize t-shirt. Plus de där skorna som jag pratade om också då. Detta är alltså min studentpresent ifrån mamma och det är jag super nöjd med! Det bästa med det är att jag förmodligen kommer kunna använda allt innan för hon bryr sig inte om sånt :) Yey. Tråkigare på själva dagen när man ska öppna alla presenter, men vafan jag vet ju att jag redan fått från henne då!

Dessutom har jag införskaffat mig ett par svarta chinos och en vit body från gina, super snyggt. Idag är jag nöjd. Nu ska jag nog städa lite och därefter plugga nån timme! Behöver göra båda sakerna, mitt rum är en enda stor dammboll och läxorna är upp till taket ;)

Later babes!
- Du är det bästa som finns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0