Jag klarade det!

ÄNTLIGEN hemma :) Shit, detta har vart en lång dag och det känns underbart skönt att det är över nu. Det gick faktiskt bra och jag lärde mig både menyerna och dryckeslisterna och presenterade för både jury och gäster, duktigt! Känns bra och vi fick lite "feed-back" efter, det lät som en fin sång i öronen och jag klarade det.

Nu tänker jag lägga allt som har med skola att göra bakom mig! Det är över nu.
Ska endast gå dit när vi ska hitta på något skoj med klassen, sådetså ^^

Well nu ska jag hoppa in i duschen tror jag, känner mig inte så fräsch efter ett 10 timmars pass i skolan. Därefter kommer babe hit så ska vi åka iväg en sväng, än så länge är det hemligt vart och varför, avslöjar när det blir dags! :) (Y) Håll utkik.

Later!

- You're so fine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0