Jag är duktig

Nu andas jag ut och tar en paus, har suttit med det stora arbetet i 2 timmar nu. Trodde aldrig att det skulle ta sån tid, men ack så fel jag hade. Nu är jag verkligen helt slut och har ingen lust alls till att fortsätta plugga. Det tog på krafterna, men jag har 2 prov i morgon som jag verkligen måste göra och en inlämning, det är sista dagen i morgon. Känns inte som att jag kommer hinna eller orka med för den delen.

Well, jag ska se det positivt! Man känner sig iaf nöjd när man är klar och nöjd är bara förnamnet på hur jag känner mig nu, denna inlämningen är verkligen sjukt stor och jag har gjort klart den, inte illa :) Nu ska jag faktiskt ta mig en dusch och därefter plugga lite till, så länge krafterna räcker. Sedan kommer finaste hit och då blir det mys.

Later!
- Jag orkar inte ens bra mig om dig mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0