Helgen

Tjena. Jag inser nu att det vart väldigt dåligt med uppdatering under helgen här, men jag har faktiskt inte riktigt hunnit med/orkat.

Det har iaf art underbart skönt med långledigt och det borde man ha oftare tycker jag! Sådetså ^^

Torsdagen var lugnt, en sväng upp till överby och med barnpassning. Min lillebror är ju bara så himla underbar och jag skulle kunna passa honom jämt tror jag, bästa <3

Fredagen blev det en hel del slapp och sedan bestämde vi oss för att dricka lite! Det hela slutade med att det blev alldeles för mycket för mig och jag vinglade hem tillsammans med finaste. Fast vi var nog lika fulla båda två, haha. Dessutom gjorde jag en jävla klantig grej och det får jag sota för nu, kan inte ens ligga på ena sidan för så ont gör det, man ska nog inte dricka så mycket som jag gjorde, haha :D

Lördagen var en bakis dag, vilket kändes knas, det brukar ju vara söndagar! :O Mamma och lillebror var fortfarande kvar så jag spenderade hela dagen hemma med dom och finaste. Vi drog även iväg och spelade lite minigolf och så, jag kom 2:a :D Grym är jag! haha. Därefter var det film och mys som gällde.

Idag har faktiskt också vart lite av en slapp dag, sa hejdå till mamma och lillebror och åkte sedan upp till överby för att inhandla fotbollsskor till Andres och så var det meningen att jag skulle fått min efterlängtade jeansjacka också men det var slut på Överby, ska handla den i veckan på Oden om den finns kvar :) Nu kom jag nästan nyss hem och har vart och kollat på bror min som spelat match, duktig är han! :)

Så det har hänt en del, fast ändå inte :D Haha. Slappt och skönt! Precis så som jag ville ha det. Nu ska jag sätta mig och plugga, 2 prov i morgon :( Sedan åker vi bort till Sandra och säger hej en sväng :)

Later!

- du är så mycket mer än du tror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0