He´s the reason

Idag har jag en sån där funderar dag och jag har kommit fram till rätt mycket faktiskt. Tänkt en del på framtiden och kommit fram till att jag verkligen inte vill vara kvar här, (vilket jag kom fram till för länge sen iofs), skulle vart så otroligt skönt att faktiskt lämna denna hålan och endast besöka den när man ska hälsa på nära och kära! Okej för att jag dock inte vill flytta värsta långt, men iaf en bit härifrån. Det hade nog lyft upp en själv en bra bit, det är så mycket i bagaget här och jag skulle nog helst av alllt bara vilja glömma allt. Det bästa utav allt är att det faktiskt är mycket möjligt att det blir av inom en hyfsat snar framtid!







Inte omöjligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0