G+

Lite update från skolan då! Sitter på lektioner där de andra lagar mat och eftersom jag inte kan vara med får jag chilla, nice. Fick dock inte åka hem, det var ju mitt förslag, men icke sa nicke. Har gjort ett prov idag också, fick G+ och hade inte ens pluggat, haha. Grymt som fään! Har ett till nu om ca. 5 min, wish me luck.

Lämnat in ena arbetet idag också, i religion! Får se vad jag får på det då. Stort tack till Sandra som hjälpte mig med det igår <3

Skulle lämnat in det STORA arbetet som jag slet som en varg med igår, men det gick inte att skriva ut på skolans datorer :@ Morr på det! Ska mejla över det till min lärare sen när jag kommer hem. Det lär jag få bra betyg på iaf :D

Nu är det långledigt också, så skönt ska det bli. Jag ska bara ta vara på mina fina underbaringar och slappa! Skönt.
Hörs när jag sitter med en kopp kaffe hemma sedan :)

- Tro inte att jag ska låtsas som inget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0