Examensprov

Idag är en stor dag, ska jag få godkänt eller inte, det återstår att se.
Examensprovet börjar om ca 2 timmar och jag är hur nervös som helst! Fast det sägs ju att är man nervös går det bättre, eller är det bara något jag försöker intala mig själv? Well, vi får helt enkelt se.

Kan knappt vänta till denna skoladagen är förbi, så man kan åka hem, mysa ner sig under en filt, dricka kaffe och kolla någon bra film och bara känna att allt är över! Det bästa är ju om babe inte ska träna idag, för då kan man mysa ner sig i hans famn också, det ultimata :)

Det är nu endast en och en halv vecka kvar tills studenten och det är det enda det pratas om, underbart det ska bli. Köpte min studentbiljett till swania idag iaf, skönt att ha det gjort. Nu är jag helt klar med allt och inväntar bara själva dagen som kommer bli toppen bra, det är jag säker på! :)

I morgon är jag ledig, vilket känns härligt. På Torsdag är den mest fullspekade dagen på mycket länge, vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt som ska hinnas med, men vi får väl se hur jag löser det!

Nu vill jag att mina skor som jag skickat efter ska komma också! Hoppas jag fått dom innan torsdag iaf. Fast jag kanske ska våga mig på klackar, hm. Undrar om det är för riskabelt för foten nu såhär innan student och bal bara, får se hur jag gör!

Nu har jag inte tid att sitta här mer iaf! Ska sticka iväg och förbereda det sista nu, önska mig lycka till, kan behövas :)

Later!

- I can see your halo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0