Det är för mycket nu

Det är riktigt underbart väder ute och man kan ju inte annat än le.
Dock kan jag säga att min skoldag är den värsta hittills denna månaden, inte blir som jag vill och jag orkar inte riktigt kämpa mer nu! I morgon är det dags för det stora examensprovet och det känns som om jag inte kan något. Fast vet ju att jag kan en hel del, men när allt känns hopplöst så gör det väl :S Ska lära mig hela menyn och alla viner utantill tills i morgon och ska dessutom kunna presentera det för både gäster och bedömmare, det känns segt!

Well, jag antar att det bara är att köra på, jag orkar faktiskt inte bry mig så mycket om det. Det går som det går :)

Halv fem idag ska jag klippa mig, ÄNTLIGEN! Det ska bli riktigt skönt att göra något med mitt jävla burr som jag har just nu, haha. Vet inte riktigt hur jag ska göra ännu men det löser sig när jag väl sitter där tror jag nog.

Uschusch jag vill kunna ligga ute i solen nu och steeeeka ju! Behöver verkligen färgen tills studenten! :D Shit, det är inte ens 2 veckor kvar och jag längtar ihjäl, så jävla underbart ska det bli! Yeeeey.


Later!

- Du förgyller min dag

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, håller tummarna, vet att du fixar detta! :)

(tänk på mig när jag skulle göra den förbannade matten i 9;an) haha! <3

2009-05-25 @ 16:17:04
URL: http://madickeen.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Tack så mycket vännen! Känns skönt att ha någon som tror på mig :D Jaa jag kommer ihåg och du klarade det, så duktigt också! <3 Jag ska göra mitt bästa!

2009-05-25 @ 18:59:51
URL: http://alexandramortensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0