Bättre blir det inte

Underbart väder och man hinner knappt njuta av det. Lång skoldag, fick dock sluta tidigare eftersom jag inte kan vara med på det praktiska ändå, nice. Därefter blev det vårdcentralen och såret ser faktiskt riktigt fint ut nu, håller tummarna för att det fortsätter läka i denna takten!

Har druckit mitt efterlängtade kaffe också, himla gott. Köpte dessutom en chai latte förut, finns inget så gott som det. Var med Sandra på en runda i stan förut och kikade runt lite och det var trevligt som alltid <3 Massor med löööve till henne.

Har hittat alla mina student presenter nu iaf, haha. Tråkigt att veta vad alla paket kommer innehålla men fan så bra så man verkligen får allt man vill ha och rätt storlekar osv. Nu inväntar vi bara pengarna i slutet av månaden så ska jag och mormor åka och handla. Behöver dessutom en BH som är bra till klänningarna och även en vit kofta i fall det blir dåligt väder på studenten, vilket vi INTE hoppas på. Åh längtar så sjukt mycket nu! :D

- Happy face

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0