Allt kommer tillbaka

Pust, nu kan jag äntligen andas ut och det är precis vad jag gör nu! Sitter i sängen med datorn i knät, tänkte egentligen lägga mig och vila en stund för jag har sån fruktansvärd huvudvärk, men tar nog det sedan. Har haft en fullspekad dag och det har vart skola från åtta till fyra, jag kan ju lova att jag är trött. Med vårat schema som vi haft i trean så är jag inte direkt van att gå så långa dagar, men nu är det catching up time som gäller och då är det bara att ligga i. Kan ju lova att det är som vi säger - Allt kommer tillbaka.


Nu har jag iaf laddat ner senaste avsnitten av både Gossip girl och One tree hill som jag tänkte sätta mig och kolla på, mys. Först och främst ska jag nog ta mig lite mat, kanske därför jag har sån huvudvärk? Äh, skit samma, tacka gudarna för Panodil.


- Du har aldrig ägt mig och kommer heller aldrig göra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din dokusåpatorsk! haha!

Lycka till med skolan och allt nu, kan tänka mig att det känns rätt ovärt, men studenten alex, är det bästa ever! :D:D

2009-05-07 @ 14:20:21
URL: http://madickeen.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Madicken, att en kommentar kan värma så :) Tack, jag lääängtar kan jag säga! <3

2009-05-07 @ 17:15:02
URL: http://alexandramortensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0