Alexandras otursdag

FYFAN säger jag nu och det med all rätt. Det ska alltid vara något, verkligen alltid. Som ni vet var jag på vårdcentralen med foten igår och fick penicillin osv. I morse får jag ett samtal från läkarn jag hade igår som säger att hon skickat en remiss till Uddevalla och vill att jag ska åka dit med en gång. Aha tänker jag och så åker vi dit. Sammanlagt har vi spenderat 6 timmar på Uddevalla sjukhus med diverse undersökningar, röntgen och till råga på allt, ETT NYTT SNITT! Tror ni jag hade lust att sjunka genom jorden då eller, fyfan. Blir så trött på det, foten skulle vart läkt för 2 veckor sedan och iställer skär dom upp mig igen och "spolar" det och massa skit. Hade sån fruktansvärd smärta, låg och grät som ett barn och kramade mormors hand så jag tror att hon nästan fick blodstopp, suck.

Nog om det då! Har precis kommit hem och hunnit slänga i mig lite kinamat, gott som tusan. Kan säga att jag är fruktansvärt trött nu och ska lägga mig och vila nån timme. Ikväll blir det lugnt med film. Mormor har köpt godis till mig, haha. När man gör sånt här blir man som ett litet barn på nytt!

Fan vad jag klagar hela tiden då! Illa. På tal om något annat, utmaningen var ju idag, MÅG förlorade dock :( Tråkigt. hade velat vara där och se, men det gick ju icke. Hoppas på att något trevligt händer i morgon! :)

Later!
- Det är tur att ni finns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0