300 & student + middag + utgång

God morgon/förmiddag :) Detta blir mitt 300:e inlägg för bloggen, nice.

Nu varvar jag ner lite innan Marcus kommer och hämtar upp mig. Jag har haft en hektisk morgon, minst sagt. Har rusat fram och tillbaka och hunit med att: Fila, klippa & måla naglarna, duscha & allt vad det innebär med smörjning osv, klätt på mig, sminkat mig, fixat håret i 3 etapper (hata mitt hår), ätit frukost och dessutom hunnit att förbereda allt inför kvällen.

Kan inte säga annat än att jag hunnit mycket! Men mest är det tack vare baby som ringde och väckte mig runt kvart i nio då jag råkat stänga av klockan :/ Hehe, typiskt mig.

Som sagt, idag är det mycket som står på schemat, eller inte mycket kanske, men det blir stressigt som tusan! Först och främst är det ner till Göteborg för att ta emot Malin när hon springer ut, STORT GRATTIS redan nu :) Därefter är det fort hem och packa om för att därefter åka upp till Trollhättan och möta upp klassen hemma hos Rebecka! (Ska egentligen vara där redan vid 3, men det hinner jag inte) Sedan bär det av till skolan för en fin middag för oss hr treor, ska bli riktigt trevligt faktiskt. När det är avklarat ska vi allihop till Lipz och supa oss fulla :D haha!

Nu ska jag ordna det sista innan Marcus kommer!
Ha en riktigt fin dag allihop, för det ska jag ha :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0