110509

Goingar! Då var man på plats vid datorn igen, efter en lång dag faktiskt. Gick upp halv sju i morse, åkte till vårdcentralen för att lägga om foten och prata med läkarn om penicillinet jag fått, klarar det inte så bra. Vi kom fram till att jag ändå skulle försöka, det är ju för min egen skull. Men kul att gå runt med uppsvullen mage (som om jag inte hade det redan innan) och dessutom vara dålig i den, suck. Därefter åkte jag hem, käkade lite, gjorde mig i ordning och drog till skolan. Nu är jag hemma igen och jag dricker mitt efterlängtade kaffe, fyfan vad gott.

Känner på mig att resterande timmar som är kvar innan läggdags kommer bli slappa, jag orkar ingenting nu för tiden. Antar att det är för att alla mina krafter går åt till skolan och allt det med foten! Kan ju tala om att det enda mitt huvud tänker på hela dagarna är att få sova, haha.

Today is the day! Började med min diet idag och än så länge känns det bra, har ju dock bara gått en dag. Hoppas jag står ut tills studenten, för därefter skiter jag faktiskt i det. Tycker inte om att jag inte kan röra på mig så mycket bara, det hade ju vart ett plus och kilona hade rasat så mycket fortare, men men. Ska börja med övningar som man kan göra hemma, som inte innefattar foten då! Det blir säkert kanon.

Later!
- You´re the voice




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0