090521

God morgon :) Jag är vaken tidigt trots att jag kunde ha sovit ut hur länge som helst, what's the problem? Aja, vaknade runt nio tiden och snyggingen har åkt iväg en sväng nu, bu. Jag är sugen på kaffe men jag orkar inte gå och göra det, snacka om lathet.

Gårdagen blev lugn och fin, käkade lite och därefter kom Sandra på besök! Vi grillade lite korv och hade myspys. Sedan skulle vi kollat en film men jag var så himla trött, hade inte sovit något natten innan så jag somnade nästan direkt, så typsikt mig.

Idag ska jag, Sandra och finaste åka till trollhättan en sväng tänkte vi, jag behöver byta en bh som inte passade och så ska vi väl kolla runt lite bara. Därefter ska jag vara barnvakt för min lillebror som sagt, myspys.

Later!

- Jag skulle aldrig göra som du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0