090509

Lördag idag! Det brukar vanligtvis innebära supa, umgås och ha skoj. För min del så vet jag inte riktigt hur jag ska göra och om jag ska göra det eller inte. Jag borde inte eftersom jag käkar penicillin, men man lever ju bara en gång?! Haha. Har iaf fått en person till att fixa några cider till mig ikväll så får vi se vad kvällen bjuder på, kanske blir lugnt ändå, men för säkerhets skull så :) Jag är knas ibland!

Igår blev det massor med lugnt efter hemkomsten, kollade på Tusenbröder hela kvällen och har nu kommit riktigt långt. Grym serie och jag ska nog krypa ner under täcket och kolla på ett till om en stund. Tillsammans med en kopp kaffe och lite chocklad.

Det kom jag ju på nu när jag skrev chocklad! I morgon börjar jag med mitt nya "liv", haha. Låter så töntigt att säga så, men iaf, ska börja med en diet och köra den nu fam tills studenten. Den verkar riktigt bra och de som gjort den har fått resultat, så hoppas nu.

Later!

- Dum spiro, spero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0