You and I

God eftermiddag :)

Det är kasst väder ute idag, men det hindrar inte från lycka för det. Inombords mår jag så bra, den del av mig som fattades är tillbaka och det är super bra. Som Sandra sa: "Gå på din magkänsla och följ ditt hjärta så blir allt bra", det stämmer hur bra som helst och visst har jag sabbat mycket för mig själv och det är inte slutet på det ännu men huvudsaken är ändå att jag mår bra i allt detta. Ibland måste man tänka på sig själv också, faktiskt.

Igår spenderade jag min dag med Malin, det var mycket trevligt att få umgås med henne lite. Som ni kanske ser så är min design på bloggen helt annorlunda och det är denna grymma tjej som fixat det. Tummen upp för henne och jag är hur glad och tacksam som helst för det blev skit snyggt :) ( ilgraff.blogg.se )

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan bort till min sessa (Sandra) och snacka lite skit och må bra! Ikväll ska jag ner till Göteborg och möta upp mamma m. familj som kommer hem efter 6 veckor i Bolivia, ska bli jätte kul att träffa dom igen :) Längtar!

Hörs säkert sen.


You and I, we have a dream

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0