We're the world

Det går att städa när man hoppar på en fot, det har jag bevisat för mig själv nu! Det var visserligen jobbigt men det gick, inte illa pinkat, haha. Blev dock inte lika fint som vanligt, men det ligger åtminstone inte massa skit överallt. Nu skulle jag nog behöva sätta mig och plugga, men det är lite svårt när man har så himla ont, inte kul. Vet inte riktigt när jag ska tillbaka till skolan igen heller, kanske i morgon? Vet inte, blir svårt att hoppa runt en hel dag tror jag, så får se. Jobbigt att missa så mycket nu bara, men vad ska man göra. För en gång skull har jag ju faktiskt skäl att vara hemma och måste egentligen ligga hemma, men det är just då man inte vill det, haha.

Idag kommer nog mamma och barnen och hälsar på, jag hoppas det. Hon sa det iaf, men man vet ju aldrig, det kan ändras fort där! Annars vet jag inte vad jag ska göra idag, lösa korsord och ligga i sängen, som vanligt. Kul liv, eller inte. Ikväll ska vi iaf kolla film och mysa, det ska bli nice. Har faktiskt inte ens gjort det ännu, det är konstigt med tanke på att jag bara legat hela dagarna ju. Dock har jag haft en hel del besök och dessutom har det inte vart så lätt att ligga bredvid mig då jag är livrädd för att någon ska stöta på min fot. Så det är väl kanske därför.

Det finns inga ord i världen för hur tacksam jag är för att du finns här för mig 24/7, jag vet inte hur jag någonsin ska kunna tacka dig och visa för dig hur mycket det betyder. Jag vet att det inte är det lättaste då mitt humör svänger lika mycket som en berg-och-dal-bana, men jag försöker faktiskt. Det är inte lätt när man har ont, när man inte har sovit och när medicinerna gör så att man blir knas i skallen, så även om jag inte kan visa det tillräckligt så ska du veta att du är den bästa och det bästa som hänt mig! Älskar att du är med mig, älskar att ha dig här, älskar dig.

Måste också tillägga att mina fantastiska vänner är det bästa som finns, ni har verkligen bevisat för mig att det är i vått och torrt som gäller. Ni vet inte hur väl ni ska göra och det räcker gott och väl att ni finns här, det ska ni veta. Det är nu jag vet vilka som verkligen bryr sig! Känns skönt. Jag är besviken på många och hade trott högre tankar, men ack så fel man kan ha.

Oj, det blev ganska mycket nu! Hörs. Puss

- Du är falsk&dryg


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0