Trying to find a balance

Oj nu är det mycket att tänka på och många val är gjorda. Det känns väldigt bra och jag är glad för att jag kommit underfund med vad jag verkligen vill med allt och hur jag vill ha det. Det är ingen idé att leva i en lögn och försöka pressa fram något som egentligen inte finns osv, det är bättre att vara sann mot sig själv och andra, det kommer man längst på.

Idag är det Tisdag och jag är ledig, studiedag. Det var väldigt skönt att få sova ut och dessutom ha en ledig dag behövde nog det. Måste plugga idag bara, det känns mindre kul, har prov på röda/blåa och gröna druvor i morgon, inte kul. Fast det tillhör ju så vad ska man göra. På Torsdag skulle vi egentligen vart lediga också, det är vi ju varje vecka denna perioden, men bartendertävlingen ska vara denna Torsdagen så det ska bli jätte kul att få åka iväg på det. Hade dock önskat att det var jag som skulle få tävla, men icke. Fler chanser kommer och inget att deppa för, istället får vi vara där och heja på de andra två i klassen som ska vara med, hoppas det går bra.

Nu ska jag nog ta mig en kopp kaffe och kanske städa bort lite skit på rummet! Hörs sen.



You're like the best thing thats ever happened to me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0