Trouble in paradise

God kväll gott folk! Då har man äntligen kommit hem från en fruktansvärt lång dag och nu är man hur trött som helst kan ju lova. Det har iofs vart väldigt kul, men även många långtråkiga väntetider. Som sagt, upp och hoppa runt halv sju, sju. Göra sig i ordning och springa iväg till bussen, (okej i mitt fall, gå till bussen), därefter mötte ju upp mina klasskompisar i stan som hade tagot tåget istället, vi stannade vid espresso house och tog oss en chai latte och började sedan gå bort mot Burgården. Väl där var frukost/fika och sedan var tävlingen i full gång, skoj. Det gick inget vidare för de 2 från klassen som tävlade, men att bara få vara med är ju stort. Det har minst sagt vart full rulle hela dagen och nu är jag helt slut, måste käka också men orkar inte göra någon mat, suck.







Vad är felet med vädret i Sverige då? Ärligt talat, i morse sken solen som fan och man blev på hur bra humör som helst och så efter några timmar när man tittar ut genom fönstret så öser det ner snö, sjukt. Kan ju säga att det var inte vad jag hade klätt mig efter och än mindre önskat efter. Vill verkligen ha vår nu och jag hoppas på att det kommer snart.



You see, I don't care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0