Trevlig kväll

God kväll gott folk :)

Dagen blev kanon till slut :) Först kom jag hem, drack en kopp kaffe och snackade med mormor och morfar om hur allt ligger till osv, uppdaterade dom så att säga. Efter det åkte jag till Sandra, lagade lite tacos och käkade, gott som fan och spelade även lite spel. Alltid lika trevligt att umgås med mina små underbaringar!

Nu är jag på plats igen och ska nog lägga mig och kolla lite tv :) Upp tidigt i morgon då, första gången på jag vet inte hur länge, tycker verkligen inte om att gå upp tidigt. Men det är ju för en rolig sak så jag får tvinga mig upp helt enkelt. Funderar även på att åka en sväng till mamma efter tävlingen, får se! Det hade iaf vart trevligt att träffa dom en sväng.


Att veta är bättre än att behöva undra

Kommentarer
Postat av: malin

HÅLLER MED! det är bättre att veta:D:D:D

2009-03-11 @ 23:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0