The sun's on us

Underbar dag, underbart väder! Vad mer kan man begära? Kan ju säga att allt har vart helt fantastiskt och jag har inga ord att förklara med. Det är helt underbart att vakna upp och se solen skina, det är ändå hyfsat varmt ute och så är man ledig på det, det kan inte bli bättre. Har spenderat min dag med den bästa av alla och jag kan ju säga att denna personen har gjort min dag fullt ut! I'm happy.

Well, så kommer vi till det tråkiga med allt. Jag MÅSTE plugga idag, nu och jag orkar verkligen inte. Hade börjat med mitt PM till det muntliga men upptäcker efter stund att jag gjort helt fel och nu är det bara att börja om, suck. Nu är det bara att plocka fram viljan och sätta igång.

Har även vart en sväng på solariet idag, känns alltid skönt med tanke på att man blir en gnutta brunare och med det känner man sig mycket fräschare!

Hörs i morgon eller senare! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0