Som stormen

God morgon/förmiddag :)

Idag vaknade jag redan vid tio-tiden, det är så himla skönt att vakna tidigt då man får ut så himla mycket mer av dagen. Tyvärr så går dagarna alldeles för fort, men ändå. Klockan är ett och jag har redan hunnit städa mitt rum (allt förutom att dammsuga, men morfar sover så jag får vänta), plocka undan i köket och satt igång diskmaskinen och gjort mig en god kopp kaffe. Ganska duktigt va?

Planerna inför idag är ganska lika med noll, får se vad som händer. Malin skulle nog iaf kika förbi här om en stund (när hon sovit klart), så får vi se vad vi hittar på sedan. Sandra ska iväg till vbg och supa sig full ikväll iaf, lite avis är jag allt. Hade vart nice att komma härifrån för en kväll och ha kul på annat håll, men när plånboken ropar nej redan vid tanken så är det väl ingen idé att trottsa det.

Ne nu ska jag sätta på en maskin med tvätt och sedan göra mig lite frukost/lunch. Hörs sen!


Du får stå kvar, för jag går nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0