Skola&film

Hellu :) Idag har det vart en lång dag för min del, jag är ju ganska bortskämd med korta och sköna dagar i skolan men idag blev det att jobba lite med projektarbetet också, så kom inte hem förrän vid halv tre och jag brukar sluta elva. Fast vi måste komma igång med det och det känns ändå skönt att vi börjat lite nu iaf. Vi trodde ju bara att det var att skriva ihop en liten rapport på det vi gjort typ, men ICKE sa NICKE, det är ju hur mycket som helst, så det är bara att sätta igång :)

Efter skolan åkte jag iaf hem och trött som jag var så la jag mig bara i sängen och kollade film. Äntligen sett Patrick 1,5 nu iaf, inte en dag för tidigt ;) haha. Den var ball och helt klart godkänd enligt mig! Vill även se en annan film, kommer dock inte ihåg vad den heter, men det kommer jag nog på så småningom. Så dum när man väntar för länge med att se filmerna för då glömmer man lätt bort vad dom heter! Några förslag på filmer så är det bara att hojta till :)

Nu är jag kaffesugen, ska nog gå och göra mig en kopp tror jag! Sen kommer Sandra hit också, trevligt.


Hade jag kunnat, så hade jag gjort allt så mycket annorlunda! Men det är försent . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0