Operation

Rise and shine :) En ny dag, nya tankar och ett nytt humör. Kan ju säga att jag idag är väldigt trött och seg, förstår inte varför dock, har skött min sömn hur bra som helst på sista tiden, fast det kanske beror på att jag inte fått in de rätta matvanorna ännu, fast det kommer. Är ju som sagt ledig idag, väldigt skönt och jag ska bara slappa hela dagen. Kanske plugga lite också om jag orkar, annars får det vänta.

Har fått väldigt goda nyheter idag som jag dessutom väntat på alldeles för länge nu, men bättre sent än aldrig. Jag har äntligen fått min operations tid för  foten och dagen till ära är Onsdag 25: Mars. Så det är inte långt kvar nu och samtidigt som det kommer bli jobbigt efter så ska det bli himla skönt att äntligen få det gjort. Foten blir ju förhoppningsvis helt bra för all framtid sedan, då kanske man kan gå i vilka skor man vill utan att behöva tänka på att få ont. Det är iaf värt att ha 6 veckor av smärta, kryckor och gips för att sedan bli helt bra!

Nu ska jag hämta mig en kopp kaffe iaf, det ska bli gott. Hörs sen, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0