Mycket att tänka på

Goddagens :) Sovmorgon idag och det var behövligt, orkade knappt ta mig upp ur sängen vid tio-tiden, suck. Det är väl kanske inte så konstigt när det är skola som väntar och dessutom en tuff dag med massa snacka med mentorn osv. Kan ju tala om att gårdagen var värre än på mycket länge och jag la flippet, så kan det gå. Det mesta är löst nu iaf och jag känner att jag kan ta igen det jag missat, det som går att ta igen, för att slippa IG:n. Dock vet jag inte hur det ska gå med den opererade foten och serveringsperiod på samma gång, kommer ju sluta med att jag inte kan få betyg i det och det vill jag inte, men det ska nog också gå att lösa på något sätt, får väl hoppa in i någon annan klass och vara med där eller något, löser sig.

Som sagt, projekttid idag och jag kan säga att det blev inte alls mycket gjort idag, vi får jobba på som tusan på Måndag och Tisdag! Det viktigaste idag var att lösa allt kring skolgången för min del iaf, känns skönt att det är gjort.

Nu sitter jag hemma hos Sandra, hoppade av bussen här och käkade en bit mat och sådär :) Trevligt! Får se vad resten av dagen erbjuder, borde egentigen plugga men jag känner absolut ingen ork och dessutom är jag ledig i morgon, så gör allt i morgon tror jag. Kanske gör uppgiften som ska vara inne på Fredag senare ikväll, ah så får det bli.


Well, hörs senare! Puss


- Konfundersam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0