Måndag

Usch vilket jävla väder det är ute idag då, det sätter ju inte direkt toppenhumöret i svängningar! Eh idag känner jag mig väldigt blandad. Har så mycket tankar hela tiden och dessutom måste jag börja ta tag i lite saker nu, känns jobbigt att börja bara. Vet inte vad jag ska tycka, tänka och känna kring saker och ting men jag antar att det kommer av sig självt, eller? Vi hoppas på det iaf.

Om en stund ska jag till tandläkaren, känns som en sån där väldigt dum tid jag fått, började skolan tolv idag och sista lektionen börjar klockan tre, och jag får en tid som är vid två. Det är lite surt, för jag missar båda lektionerna + projektarbetstid. Men jag hoppas att brudarna väntar och  kör det i morgon när jag är där. Känner motivationen till att sköta skolan nu, verkligen. Det är ju bara för mitt bästa och dessutom så gör man inget annat än sover när man är hemma ändå! Så det så ^^ haha..

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0