Learning

Hm, planerna som jag hade när det gäller pluggandet gick väldigt mycket åt skogen. Har inte ens tatt fram böckerna och nu känner jag verkligen ingen ork till det ens, suck. Undrar om jag hinner klart med allt innan jag ska åka till skolan igen, får hoppas på det iaf. I morgon får jag ha en riktig pluggar-dag.

Så, då kan man verkligen undra vad jag gjort idag. Sanningen är att jag har bara suttit vid datorn hela dagen i princip, om man bortser från när jag käkat, vart ute och rökt och snackat i telefon, typ. Det är ganska illa ändå men samtidigt har jag inte haft orken att sitta vid datorn alls nästan förrän idag, så jag antar att jag tar ikapp mig lite, busigt. Håller på att lära mig ett nytt program också, ett sådant där man redigerar bilder osv, det är ganska skoj. Jag hoppas även att jag får photoshop idag, som lovat. Hade det på den gamla datorn men nu hittar jag inte skivan, slavigt värre.

Nu tänkte jag bänka mig framför tv:n och kolla på det sista programet av "Den rätte för rosing"! Jag undrar dock varför men envisas med att kolla på alla dessa programen, de är egentligen inte ens bra, men antar att det är nyfikenheten som spökar och dessutom är det ju ett bra tidsfördriv. Sen vill man ju gärna veta vad som händer i "Kändis"-världen.


Nu ska jag ropa på morfar så han kommer med en kopp kaffe, hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0