Kunde inte längta mer

Jag kan inte låta bli att tänka på studenten den 5:e Juni, och allt runtomkring den där dagen som man längtar efter så sjukt mycket. Det som känns skönt är att jag redan har allt, klänning, skor och dessutom har student-mössan och alla tillbehör kommit också :) Känns så overkligt bara, efter 12 års slitande i skolan så ska man aldrig sätta sig vid en skolbänk igen. Det kommer bli underbart skönt och jag kunde inte längta mer!



Detta är de vita skorna som jag ska ha på fötterna! Får ta bild på klänningen och mössan också och när jag väl orkat göra det så ska jag lägga upp det här så ni får se! :) Jag är iaf nöjd med skorna, de är perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0