känslig

När det är en sak som är jobbig, så kommer det upp tusen saker till. Det är svårt att handskas med allt och samtidigt försöka hålla ett bra humör, det är jobbigt att le när man helst av allt bara vill lägga sig i sängen och gråta ut. Det kommer många jobbiga stunder genom livet och det handlar väl bara om att lära sig att handskas med dom och försöka ta sig igenom dem på ett så smidigt sätt som möjligt. Efter några gånger så vet man precis hur man ska agera för att det inte ska göra lika ont, jag har lärt mig nu.

Att jag är mer känslig nu beror nog mycket på min fot, både frustrationen av att inte kunna göra något och även tröttheten som kommer utav medicinerna i en och samma blandning, det är väldigt jobbigt och jag har lite svårt att kontrollera det ibland. Allt som sker runt omkring mig blir dubbelt så jobbigt och jag tar åt mig 100 ggr mer än vanligt.

Eh, jag ska sluta klaga nu! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0