kafferep

Nu sitter jag här igen, Malin var precis här en stund och snackade lite. Bedövningen börjar gå över nu iaf, för er som inte vet så har jag vart hos tandläkaren idag och lagat en tand till. Så jävla jobbigt med bedövningen för man känner sig som ett missfoster, kan knappt prata och så känns det som att man dreglar hela tiden också, haha.

Idag har jag vart riktigt seg och allmänt trött, hoppas det känns bättre i morgon. Min förkylning har nästan lagt sig iaf och det känns himla skönt faktiskt. Nu är det bara hostan som jag får kämpa med och sen är man frisk igen, gott.

Känns meningslöst att lägga någon form av energi på allt detta, jag blickar framåt istället nu. Det är verkligen ingen idé att fundera mer på det och definitivt ingen idé att störa sig heller. Det har jag kommit fram till idag och så får vi se vad jag känner i morgon, haha!

Ne, nu ska jag dra mig! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0