i'm loving it

Tisdag, snart en vecka sedan min operation och jag klättrar på väggarna! Vill verkligen bara kunna röra på mig som normalt och kunna hitta på saker. Dessutom får jag ångest över att jag inte är i skolan, vilket jag inte fattar eftersom jag inte KAN eller FÅR vara där, knas. Jag har i alla fall bestämt mig för att sätta mig och plugga ikväll, försöka få gjort allt som ska vara klart när jag ska vara tillbaka! Får väl se, det är ganska mycket, meeen när man väl börjar så går det ju fort.

Jag har iaf fått i mig dagens första kaffe och mums så gott, me love it. Nu väntar jag bara på att morfar ska laga sina goda pannkakor till mig, är vrååålhungrig. Idag gick jag först upp ur sängen vid halv två, helt otroligt. Det är mina mediciner som gör att jag blir så fruktansvärt trött hela tiden och skulle kunna sova 24/7 egentligen. Dock håller jag mig vaken med hjälp av kaffe, datorn och lite tv-tittande emellanåt. Mycket mer än så kan man inte göra, surt.

Igår kikade även Malin förbi här och det var trevligt! Tätt därefter kom Sandra och stannade tills vi bestämde oss för att åka bort till henne för att kolla på two and a half men, skönt att komma ur rummet lite och känns frisk luft :) Ligger med mitt fönster öppet väldigt mycket också, det är välbehövligt kan jag säga, annars blir det väldigt kvavt och dålig luft här inne, har ju rätt litet rum!

Nu funderar jag på att ta en dusch faktiskt, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0