I don't care

Hello people :) Idag har det vart en väldigt chill dag, började med idrott och fick snackat med fröken om betygen osv, så det är löst nu, skönt. Efter det hade vi drycker, vilket innebar prov, hade inte övat och var ganska nervös för jag måste sätta resten som är kvar nu! Väl där så märkte jag att jag kunde i princip allt, hur skönt som helst, så jag skrev klart provet på ca 15 min och drog sedan hem med 10:20 bussen, nice som fan. Kom hem, kollade på "Hem till gården" och drack mitt kaffe, det är lite av en tradition när jag är hemma vid den tidpunkten, haha. Jag är knas, jag vet.

Nu är klockan endast två och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på, borde egentligen sätta mig och plugga och sedan städa mitt rum, får se om jag orkar vara så duktig, tror knappast det men mirakel kan ske, det såg vi ju bara idag på provet :) Well, later.



- I'll be there , but you might not se me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0