Godkänt :)

God kväll :) Dagen har vart ganska okej om man bortser från min mage som börjat krångla igen och huvudvärken jag haft. Var hela dagen i skolan iaf, fick godkänt på mitt historia prov och det var en stor lättnad måste jag säga. Var lite orolig för det, för orkar inte omprov och skit, men det slipper jag ju nu iaf, skönt! Efter skolan åkte jag raka vägen hem och la mig i sängen, vila vila vila. Får se vad som händer ikväll, förmodligen drar jag bort till Sandra för lite girltalk, behöver det idag känner jag. Snart kommer mormor hem med kinamat iaf, det ska bli ruskigt gott :)

Det finns så himla mycket jag vill att du ska veta, det finns hundra saker som jag borde sagt redan då men kunde inte förmå mig att få fram det. Tänkte väl inte på hur det skulle kännas nu och jag tänkte nog heller inte på så mycket mer än att försöka vara stark och stå på mig, för det var ju vad jag skulle vara. Eh, det är försent nu ändå! Det får jag leva med.



Jag offrar allt jag har om du kunde stanna och tro på mig


Hörs sen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0