Frustrerande

Hej och hå :) Det är ungefär så man säger när jag hoppar fram och tillbaka på mina jävla kryckor, haha. Det är ganska frustrerande att man inte kan göra något och framför allt smärtan som jag har, den är obeskrivlig, usch. I natt kunde jag iaf sova hyfsat bra för första gången sedan onsdags, det kändes väldigt skönt och kroppen behövde det verkligen. Nätterna innan har jag fått ca 4 timmars sömn på sammanlagt, så det är inte mycket att hurra för, denna natten blev det iaf lite mer :)

Igår valde jag att hoppa in i duschen och för att sedan försöka ta mig en sväng till Sandra, behövde komma ut ur rummet lite kände jag och det var väldigt trevligt! Har haft besök här hemma mycket också och det uppskattas som tusan ska ni veta. Idag måste jag nog försöka få pluggat lite, om jag kan koncentrera mig vill säga, får se på det. Annars blir det väl bara att ligga och kolla tv och så! USCH!

Well, jag är iaf glad för att detta är gjort för när det är helt läkt så kommer jag bli så mycket bättre i foten och jag bara längtar! Då kanske jag till och med kan ha på mig vilka skor jag vill utan att få ont :) Yeeey.

Har väl inte så mycket mer att tillägga, hörs :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0