Faaaaan

God morgon :) Idag är jag inte alls på toppen humör, fyfan. Först snozzar jag alldeles för länge och råkar sedan stänga av den. Vaknar och undrar varför den inte ringer och ser då att klockan är 10:50, vilket innebär exakt 22 min tills bussen går. Flyger upp ur sängen och tänker att jag ska hinna, hade ju trots allt duschat igår kväll, börjar ta på mig, borsta tänderna och altl sådant. Jag sminkar mig inte och bryr mig heller inte om att fixa håret, utan tänker att jag faktiskt kan ha en "slappis"-dag i skolan idag. Nivet, mjukisar och inte ordninggjord alls. Så går jag till bussen och där står jag och väntar och väntar och inser sedan att jag faktiskt missat den, faaaan. Får ta nästa helt enkelt, men segt, har ju trots allt bara 2 lektioner idag och nu känns det onödigt att åka för en, men sånt är livet.

Det var min morgon historia och nu börjar humöret bli bättre :) Vi hörs sen..  Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0