det händer mycket nu

Oj, hejsan på er :) Var några dagar sedan det hände något här såg jag, det har vart ganska turbulet här i helgen och sådär, därav den dåliga uppdateringen! Iaf, i fredags drog jag med mina tjejkompisar ut på krogen, vi hade från början planerat gg's men det sket sig då det var fullt när vi kom, så vi drog istället till Harry's. Helt okej kväll får jag säga, såklart tråkigheter men det är inget ovanligt! Tycker bara att det var skoj att vara med dom ute för en gång skull.
Lördagen var till en början seg, men efter lite kaffe och en dusch så piggna Alexandra till och det var dags för en omgång till, denna gången hos Sandra med mina underbara vänner!
Söndagen var jag piggare än på mycket länge, faktiskt. Jag var uppe och hoppa redan kvart i elva och gjorde svin god frukost och kaffe och sånt där, duktigt! På kvällen åkte vi ner till mami för att fira lillebror som fyllde år i veckan, mycket trevligt och god mat osv, nice. Sandra och Patrick var med nere också, bara det var ett plus i kanten!

Så, idag då. Kan säga att jag är sjukt seg och trött. Upp tidigt i morse för att åka till skolan och börja jobba med rapporten, sedan svenska nationellt muntligt, som gick faktiskt gick bättre än jag trott och därefter fortsätta med rapporten, suck. Sedan åkte jag och hjärtat till Överby och handlade lite mer kläder till mig, ÄNNU mer kläder får jag väl säga, helt amazing! You're the best.

Nu är jag hemma och ska plugga som en galning med rapporten så att den blir klar tills i morgon! Suck suck, men det är ju ett måste och jag kan faktiskt säga att jag är himla stolt över mig själv, så bra som jag sköter skolan nu och så mycket som jag faktiskt pluggar nu, det har jag nog inte gjort under alla mina skolår, haha.

Hörs! Puss


- You make me happy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0