Broken strings

Åh vad jag är på sånt där jobbigt tänkar-humör idag, sånt där som bara Alexandra kan vara på och man vill vrida om hela skallen på mig så att jag kommer på andra tankar. Tyvärr funkar det ju inte så och dessutom får man nog lov att ha sånna dagar också! Det har visserligen sina anledningar och jag undrar när jag ska kunna släppa allt, vill faktiskt det nu. Känns så meningslöst att ens gå och fundera på det, förstår inte varför jag gör såhär mot mig själv.

Eh, jag funderar starkt på att gå ut och gå en sväng innan jag ska bort till Sandra! Det rensar tankarna ganska bra när man går och dessutom behöver jag röra på mig, speciellt efter kinamaten som jag precis slängde i mig. Funderar dessutom på att sova hos Sandra i natt också, (gjorde det igår), det känns skönt att ha någon att prata med när det är jobbigt och Sandra lyssnar alltid och kommer med sina kloka råd.

Ne nu är det nog snart dags för en varm dusch och sedan ut och vandra i mörkret :) Hörs!


Kommentarer
Postat av: Snällis

alltid :)<3

2009-03-07 @ 11:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0