4 Mars

Goddagens! Dagen till ära har vart väldigt chill måste jag säga! Började med att gå upp runt halv tio, göra mig i ordning för skolan, åka iväg med 11:12 bussen, men jag MISSADE bussen, haha. Så mormor fick köra mig upp, skönt som tusan. Hade en lektion och slutade sedan. Mötte upp Sandra i stan och tog bussen hem med henne, nu är jag hemma och dricker kaffe, nice. Ganska härlig dag, inte sant? I morgon är jag dessutom ledig, det är inte fel alls. Vårat schema i denna perioden är verkligen det bästa av dom bästa, såna här dagar skulle man haft hela året, ingen risk att skippa skolan då, man är ju knappt i skolan. Däremot blir nästa period lite mer kämpig, det är 8 till 3 varje dag, förutom måndag, med öppen restaurang och hela alltet, men det är ändå helt okej.

I morse vaknar jag upp till världens bästa sms och hela min dag är räddad, är inte det bland det bästa som finns, när man vaknar upp och läser ett sms som gör att man lyser upp som solen? Tycker iaf jag.

Vill tillägga ett stort plus till er som snackade med mig och var ärliga om allt i helgen, tack!



You're nothing but a lie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0