2-årsdag

Hm, tro det eller ej men nu har jag städat och det är nu åter fint i mitt lilla rum! Härligt, nu känner man sig lite nöjd iaf. Det enda jag har kvar att göra idag av alla måsten är plugga, får se när jag väljer att ta tag i det. Har druckit 4 stora koppar kaffe idag och jag börjar allvarligt tro att jag är beroende, kan inte vara utan, får aldrig nog. Det är verkligen underbart att titta ut genom fönstret idag, älskar när solen skiner och hade det inte vart för att det blåst så mycket så hade jag satt mig ute en stund, men det blir ganska kallt fort när det blåser så mycket. Fast vi kan ju nu konstatera att våren snart är här, om den inte redan är. Längtar så tills man kan skippa jackan, halsduken och alla andra jobbiga kläder och bara ha på sig ett par leggins, linne och en tunn tröja, nice. Det finns inget bättre än våren/sommarn, älskar det.

Får faktiskt lite ångest över att sitta inne idag, men behöver man göra saker så är det bara att bita i det sura äpplet. Imorgon har vi projekttid och vi måste jobba på som fan med våran rapport nu, vi får väl se hur det går. På Torsdag är jag iaf ledig, det ska bli skönt som tusan! (Om dom inte lägger in ännu mer projekttid, men det hoppas vi inte).

Justdetja, min lilla ögonsten (lillebror) fyller 2 år i morgon! Tiden går så fruktansvärt fort och jag kan knappt fatta att det gått 2 år sedan jag satt där med honom i famnen när han bara var 1 timme gammal. För övrigt så är han den sötaste lilla killen som finns! <3

Hörs säkert ännu mer sedan, så som jag uppdaterar idag, haha.


- The sun's on us

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0