130309

Fredag den 13:e, otursdag och jag har inte märkt av den någonstans, ännu får jag väl säga eftersom dagen inte är slut än. Har iaf haft en mycket trevlig dag, käkat god lasagne och träffat mamma och mina syskon, de är på besök över helgen, alltid lika mys. Åkte förbi Sandra en sväng nu på kvällen också och stakarn har fått feber, inte kul.

Det kryper i mig och jag hatar att inte veta vad som kommer ske. Fast det får tiden utvisa, men chansar på att det kommer resultera i massa med drama i slutändan. Dock så tänker jag inte låta mig tryckas ner för det, för jag vet ju precis hur det funkar häromkring. Det viktigaste av allt är att jag vet vilka de riktiga vännerna är, för det kommer återigen sättas på prov!


Ehm, jag är lycklig och vad mer behövs?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0