When you're here

Ligger här i min säng och har precis druckit min smoothie, gott och välbehövligt. Ska nog ta mig en dusch snart så att jag förhoppningsvis piggnar till lite. Orkar inte må såhär nu ju, buuu på det.

Det är egentligen helt sjukt hur tiden går fort, dagarna bara rusar förbi och det känns knappt som att man hinner göra något innan det är nästa dag, hoppas arbetsdagarna också kommer kännas så, haha. Det är nog önske-tänkande från min sida skulle jag tro.

Igår då, åkte som sagt hem till Sandra. Vi hyrde 3 filmer, varav jag orkade kolla på två innan jag åkte hem, köpte massa flytande föda och låg i hennes soffa och tyckte synd om oss själva, haha. Man behöver sånna dagar också! :)

Nu ska jag nog duscha, later :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0